BRANŻA DZIECIĘCA

MINISTERSTWO ROZWOJU
PORTAL PROMOCJI EKSPORTU
PORTAL PROMOCJI EKSPORTU
INSTYTUT MATKI I DZIECKA
INSTYTUT MATKI I DZIECKA
KOMITET OCHRONY PRAW DZIECKA
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY
 STOWARZYSZENIE EKSPORTERÓW POLSKICH
URZĘDY MARSZAŁKOWSKIE WOJEWÓDZTW
 
 
 
               
14-15 czerwca 2007
Stowarzyszenie patronem Kongresu
Potencjał Rynku Dziecięcego
 

ECU Marketing zorganizowało Forum Potencjał rynku dziecięcego. Było to największe wydarzenie dla firm działających na dziecięcym rynku, które odbyło się w dniach 14-15 czerwca 2007 w Hotel Polonia Palace w Warszawie.

W programie były zaprezentowane m.in tematy:

  • zdobądź gruntowny wgląd w rynek marketingu dziecięcego: zaprezentujemy najświeższe badania wielu firm działających na tym polu - specjalna prezentacja raportu UOKiK
  • naucz się od liderów i nowych graczy rynku dziecięcego jak efektywnie wprowadzać nowe produkty na rynek (case study Reporter Young)
  • nowoczesne narzędzia komunikacji stają się coraz bardziej ważne, zobacz jak Maspex i Mieszko zdobyli lojalność młodych internautów
  • promocje sprzedaży i programy lojalnościowe - poznaj najnowsze doświadczenia firm i sprawdź co działa a co zawodzi
  • nie przeocz nowych rozwiązań legislacyjnych - czy wiesz jak poradzić sobie z nowymi restrykcjami?

"MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA KOMUNIKACJI SKIEROWANEJ DO DZIECI I RODZICÓW SAMOREGULACJA W REKLAMIE DZIECIĘCEJ"
dyskusja panelowa

Udział wzięli:

  • Centrum Zdrowia Dziecka, The Walt Disney Company, Frito Lays, Maspex, IQS and QUANT Group, Kancelaria Traple Konarski Podrecki

Gość specjalny:

  • Helen Lucy (Cartoon Network, Londyn)
 
 
 

 

Wystąpili m.in:

  • Centrum Zdrowia Dziecka
  • Deltim
  • Maspex
  • Egmont Polska
  • IQS and Quant Group
  • Danlind (JELP)
  • Mieszko (Zozole)
  • Reporter Young
  • UOKiK
  • 4P research mix
  • Kancelaria Prawna Traple Konarski Podrecki
  • Edipresse Polska (Mamo to ja)
  • Frito Lays

Dlaczego warto było wziąć udział:

Forum to jedyne wydarzenie na rynku, gdzie można poznać rozwiązania i opinie doświadczonych praktyków na temat:

  • jak przyciągnąć uwagę dziecka w świecie zdominowanym przez technologię i nadmiar komunikatów marketingowych
  • nowych rozwiązań legislacyjnych w reklamie dziecięcej
  • tego, co kształtuje ich decyzje jako samodzielnych konsumentów
  • jak skutecznie stworzyć i wprowadzić na rynek silną markę dziecięcą
  • jak psychologia może pomóc w komunikacji z dzieckiem

Wzięli udział m.in:

  • wszyscy zajmujący się marketingiem rynku dziecięcego
  • dyrektorzy marketingu i sprzedaży
  • brand, product, project managerowie działający na lub związani z rynkiem dziecięcym
  • pracownicy agencji reklamowych
  • firmy, które chcą zdobyć lojalnego klienta zanim stanie się dorosły

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie: www.ecu-marketing.pl

Szczegółowych informacji udziela:

Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel.: (12) 292 08 28
e-mail: katarzyna.klimkiewicz@informedia-polska.pl

 
 
 
 
               
 
 
PSBZiADz - 2007
projekt i wykonanie:dwarazy.com