Spotkanie to będzie miało charakter wykładu, podczas którego Pani Katarzyna Zych zapozna Członków Stowarzyszenia jak skutecznie planować strategię sprzedaży produktów w czasach pandemii.
W czasie trwania szkolenia zapraszamy do zadawania pytań.
Termin:
21 marca 2022 r. (poniedziałek)
Godz.:
godz.: 10.00 -13.00
Temat
„Organizacja sprzedaży i promocji produktów w warunkach pandemii”
Organizator
Polskie Stowarzyszenia Branży Zabawek i Art. Dziecięcych
Plan szkolenia:
- Strategia krok po kroku:
- Jak skutecznie docierać do odbiorców?
- Zmiany nawyków zakupowych i postaw a strategia
- Strategiczne planowanie vs. zarządzanie zmianą
- Organizacja sprzedaży w praktyce
- Promocja w warunkach pandemii
- Digital marketing – szansa czy wyzwanie?
- Narzędzia online wspierające promocję i sprzedaż
- Komunikacja w mediach społecznościowych
- Elementy netPR dla organizacji
Prowadzący szkolenie:
Katarzyna Zych – trener, szkoleniowiec, doradca. Specjalizuje się w szkoleniu i doradztwie strateg komunikacji marki, specjalista public relations, socjolog. Od ponad 10 lat związana z obszarem komunikacji marketingowej i kompetencji miękkich. Działa zgodnie z przekonaniem, że obecnie nie wystarczy, kiedy marki opowiadają własną historię – liczy się to, w jaki sposób działają.
Jako trener, zrealizowała ponad 10 000 h szkoleniowych oraz doradczych. Pracuje zarówno z markami komercyjnymi jak i podmiotami ekonomii społecznej – udowadnia, że biznes może być dobry, a to, co społeczne może być również biznesem. Pozostaje aktywna na forum mediów branżowych tworząc m.in. artykuły dla magazynu Marketer+. Bywa, że staje oko w oko nie tylko z wyzwaniami biznesu, ale również ze studentami, realizując od 5 lat jako wykładowca – praktyk zajęcia z obszaru komunikacji interpersonalnej.
Firma: Warto Szkolić Sp. z o. o. – Firma szkoleniowa Roku 2020 wg Gazety Finansowej